Monday, February 16, 2015

Hey, 我真的好想你。

Hello Prof, this is WYS。
WYS, this does not sound like your voice。 有事靜嚟搵我啦, 衰婆!
嘩.. 唔好咁講, Prof。 你好無? [這三分鐘的對話太精彩了!]



當聽到'衰婆', 自己馬上狂笑起來。我的教授你怎麼可以這樣?! 除此還有一個男人會這樣叫我, 葉生-我的前老闆。制止目前這詞總是讓我大笑! 難道這就是問題所在?

很快很快我就能看書看到無日無夜, 畫到天昏地暗還再畫, 去甘榜去到我爽了! 這些看似一定很快樂的日子離我只有四十天! 把工作辭掉不是在逃避現實, 而是用另一種方式和心態來面對。

2 comments:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  2. sorry Anonymous, aku accidentally removed your comment.

    ReplyDelete

Treat people the way you want to be treated.
Talk to people the way you want to be talked to.
Respect is earned, not given. Cheers!