Sunday, August 02, 2009

finally... is 100th

好不容易等到 第100个帖子
纪念的却是我最失态的一面

丢脸 只能这样形容
自己也没办法接收
哈哈哈哈!
能怪谁?
当然是自己啦!
这次的教训 我会用这辈子牢记
不能什么事都以为 而要肯定 确认
第一份差事 搞成这样
是我疏忽了
我也没 好好管理自己的情绪

什么你都不知道 你是不是xxxx哦?
你还好吗?

没事的没事的...
很多事我都能撑得住
这3句话 [称之threshold]
他们一旦出现
足以把我给打垮
看来 我还很嫩...


* 我现在心情很好 因我看不见你
不好意思 还你们担心了

pic : Color by ~lnylen


1 comment:

  1. we are a team, we always help each other, it doesn't matter if a problem occurs, the most important is we solve it together...

    ReplyDelete

Treat people the way you want to be treated.
Talk to people the way you want to be talked to.
Respect is earned, not given. Cheers!