Friday, October 31, 2008

代价

有多少人总觉得自己 打不死 病不倒
一碟kfc snack plate 一包炒饭
足以折磨我三天三夜

study week
所有人都在忙复习
我却躺在床上休息

我不想再辜负你们
不想你们为我操心

我以为我不会懂什么是homesick
coursemates 都夸我独立
原来我也很想家
每次听到肥爸的声音
眼泪鼻涕就不受控制
还有两个星期 我会挨下去


谢谢你这个星期毫无怨言的照顾

10 comments:

  1. 哈咯...我是你认识很久/最近认识/没有很熟/认识假装不认识/想认识又没机会认识/没见过/没听过/根本就是另外一个世界..的人。我有时忙到上厕所都没时间,有时得空到可以无聊一整天,少不了的就是,我会把我的脚印留在以下两个天地,你就花你在电脑前面发呆的时间过来看看咯,我要求没有很过分呱,我只是不忍心看你浪费宝贵的生命罢了,希望你能理解我的一片苦心,哈。

    http://kfcdelicious.blogspot.com/
    一个记录思想 言语 观点 心态 际遇 未来 的图文空间

    http://kfcdelicious88.blogspot.com/
    看 读 听 聊 写 游走在马来西亚的 政 经 文 教 科

    有空来兜兜风吧,和我进行思想的碰撞,语言的交锋,劲叻!

    KfC~d3LiCiOuS!@疾风知劲草

    ReplyDelete
  2. 嘿 你好點了嗎?
    身體髮膚受之父母 好好照顧自己就是一種孝順

    哈 還有19天 我就可以回家了..
    到時候 如果你在芙蓉.我們一起耍 哈 我要好好的認識你. 嬰兒也有他們特別的溝通方式 很想知道我們還是小baby的時候 我們說了甚麼 =p

    p/s: 我覺得陳肥佬的那個宣傳訊息已經到了無孔不入 無一部落格倖免的地步. 殺啊~~~

    ReplyDelete
  3. homesick or lovesick??

    =|

    don't be too stressed up!!

    gannbateh in ur exam!!

    wish u the verry best!

    ... and... don eat KFC... mc donald is better .. :p

    ReplyDelete
  4. omg.
    chan kheng fai is really everywhere..
    ya
    dun eat kfc
    take good care and dun miss me too much..
    :P

    ReplyDelete
  5. r u ok now ?
    eating kfc is ok..
    the problem is have u drink lot of water after eating kfc?
    pls drink more water and sleep early at night.
    Dun pressure urself too much.. Relax relax ...
    wish you all the best!
    Jia you jia you !!! ;-)

    ReplyDelete
  6. 想家;听到家人的声音,顿时流泪。我也经历过!
    家就是家 ~
    回到芙蓉,好好抱着家人,好好享受“家”那温柔的感觉
    考试来咯~ 也是那句 - 加油!加油!尽力就好

    ReplyDelete
  7. hey san, you're always a mysterious person to me.. haha! =p

    anyway, take good care of yourself .. and once the 'suffering' is over you'll be heading home! =)

    most important of all, avoid eating KFC at all means possible!

    ReplyDelete
  8. 谢各位关心啦!

    jiayi,就酱说定咯..^^
    quek, lovesick 是你吧?! =P
    han, 想你想到我茶饭不思啊~
    liau, 又关mysterious什么事o?

    ReplyDelete
  9. homesick is good.. at least we know our beloved family is always with us..
    2 weeks is such a short period compared to 4 MONTHS! well, i think next year we've no chance to meet.. T_T

    ReplyDelete
  10. better take good care of yourself whereever n whenever you are..it's your responsibility to do so..ganbate la..you can do it !!

    ReplyDelete

Treat people the way you want to be treated.
Talk to people the way you want to be talked to.
Respect is earned, not given. Cheers!